بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

روز یکشنبه مورخه 29/4/93 فرماندار محترم شبستر و بخشدار تسوج آقای علیزاده و برخی روسای ادارات شهرستان شبستر و بخش تسوج و همچنین روسای شورای اسلامی روستاهای هریس ، هفت چشمه، حیدر آباد شیخ ولی ،در روستای تیل جهت بررسی مشکلات و اقدامات انجام یافته در روستاهای فوق ، تشکیل جلسه دادند . پس از جلسه و مراسم افطاری ، آقای فرماندار در مسجد جامع روستای تیل ،در میان جمع اهالی روستا حاضر شده و بعد از سخنرانی و ملاقات حضوری با مردم جلسه به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۱
بخشداری تسوج


بخشداری تسوج ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب را به تمام مسلمین جهان و عدالت خواهان به ویژه به اهالی عاشق اهل بیت (بخش تسوج) تسلیت می گوید.

                                                                                التماس دعا در این شبهای قدر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۸
بخشداری تسوج

با عرض سپاس بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکا یک عزیزانی که در زمان معارفه و بعد از آن از نقاط دور و نزدیک (از جمله همکاران استانداری ،شهرستانهای جلفا ،شبستر ، مرند، کلیبر، و بخشهای صوفیان ،مهربان ،تسوج و کلیه همکاران)اعلام نموده وآرزوی توفیق روز افزون را از خداوند منان دارم .


محمد رضا علیزاده -بخشدار تسوج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۹
بخشداری تسوج

روز چهارشنبه مورخه 25/4/93جلسه ای با حضور آقای علیزاده بخشدار تسوج و روسای برخی ادارات و دهیاران بخش در محل بخشداری برگزار شد،در این جلسه آقای بخشدار در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم در روز جهانی قدس از روسای ادارات و دهیاران خواست تا اقدامات لازم در اینمورد انجام گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۸
بخشداری تسوج

جناب آقای علیزاده بخشدار تسوج بمناسبت روز قلم پنجشنبه،مورخه19/4/93طی دیداری از کتابخانه عمومی بخش تسوج،از فضای کتابخانه از جمله کتابهای موجود ، قرائت خانه ها وهمچنین مشکلات کتابخانه در جریان قرار گرفت.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۱
بخشداری تسوج

بخشدار محترم تسوج جناب آقای علیزاده به همراه شهردار محترم چند روز پیش از منزل شخصی یک پیرزن در شهر تسوج که بعلت بارش شدید باران در مورخه 5/4/93 موجب تخریب قسمتی از منزل وی شده بود بازدید کردند و اقای شهردار قول مساعد دادند که در حال حاضر در حال بازسازی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۴
بخشداری تسوج

بخشدار محترم تسوج جناب آقای علیزاده روز دوشنبه مورخه 16/4/93 بدلیل روز شهرداری و دهیار در شهرداری تسوج حضور یافته و ضمن عرض تبریک روز شهرداری به شهردار محترم تسوج وهمکاران،از روند طرحهای در دست اقدام شهرداری در جریان قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۷
بخشداری تسوج

بخشدار محترم تسوج جناب آقای علیزاده به همراه کارشناسان در مورخه 12/4/93 طی بازدید از روستاهای غلمانسرای- توپچی - چشمه کنان- چهرگان- در مورد اجرای طرح هادی ومشکلات دهیاران و شوراها در جریان قرار گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۱
بخشداری تسوج


سوگند به قلم وآنچه نویسد

روز قلم در تقویم ایران بعنوان نمادی برای تجلیل از صاحب قلمان و آثار ایشان انتخاب شده است .

چهاردهم تیرماه باعنوان روز قلم صفحات ما ایرانیان را جلوه ای خاص بخشیده است ،ابوریحان بیرونی در کتاب آثار الباقیات خود آورده است که چهاردهمین روز از تیرماه را ایرانیان باستان روز (عطارد )مینامیدند.از طرفی سیاره تیر یا همان عطارد در فرهنگ ادب فارسی ،کاتب نویسنده ستارگان است. به همین مناسبت این روز را روز نویسندگان می دانستند و گرامی میداشتند .

قلم :زبان و معرفت واحساس انسانها و بیان کننده اندیشه وشخصیت صاحب آن است .قلم زبان دوم انسانهاست .سوگند خداوند در قرآن به نام قلم گویا ترین شاهد برشرافت و قداست آن است




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۷
بخشداری تسوج

دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شبستر در بخش تسوج با حضور فرماندار محترم شهرستان و بخشدار تسوج و اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر به همراه شهرداران 9گانه شهرستان با رویکرد مبارزه با مواد مخدر و داروهای روانگردان برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۰
بخشداری تسوج