بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۵
بخشداری تسوج

این جلسه  در مورخه 94/4/14 در سالن اجتماعات  بخشداری تسوج به ریاست آقای اسکندری بخشدار و با حضورحجت الاسلام بجانی امام جمعه محترم و سایر روسای ادارات ودهیاران جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن روز جهانی قدس  برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۰
بخشداری تسوج
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۳
بخشداری تسوج

در این جلسه حجه السلام و المسلمین بجانی امام جمعه تسوج با ذکر احادیث و روایات در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان مطالبی بیان نموده و این ماه را فرصتی برای ارتباط بهتر و بیشتر با خدای متعال بخصوص در شبهای قدر دانست. ایشان نماز و روزه و استغفار را عامل برداشتن موانع و حجابها مابین بنده و خالق متعال ذکر نمودند.

در ادامه مهندس اسکندری بخشدار تسوج با گرامیداشت ماه مبارک عبادت و دعا ، به مشکل گسترش مدارس چند پایه در منطقه و مهاجرت بی رویه روستائیان به مراکز شهری هشدارداده و ازتلاش و مساعدت  مسئولین آموزش و پرورش و ادارات و نهادها در حل مشکللات تعلیم و تربیت دانش آموزان تشکر نمود.

درادامه طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با آرزوی قبولی  طاعات و عبادات بدرگاه الهی و تبریک و تهنیت سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، به تشریح فعالیتهای آموزش و پرورش پرداخته و در مورد دستور جلسه توضیحاتی ارائه داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۸
بخشداری تسوج

اسکندری بخشدار تسوج در مصاحبه با صدا و سیمای استان آذر بایجانشرقی در اتاق ریاست آموزش و پرورش در خصوص عملکرد نهضت سواد آموزی در منطقه تسوج ، به موفقیتهای این بخش در منطقه اشاره کرده و انسداد مبانی بی سوادی را وظیفه اتمام ارگانها و دستگاهها بر شمرد که بایدبه کمک دستگاه آموزش و پرورش بیایند. ایشان ازروندبرنامه های سوادآموزی درمنطقه ابرازرضایت نموده وتوجه به فراهم نمودن ملزومات سوادآموزی برای بی سوادان بخصوص درروستاها تاکیدنمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۵
بخشداری تسوج

این جلسه با حضور برخی مسئولین شهر  ومسئول طرح زکات شهرستان شبستر و دهیاران روستاهای تابعه بخش  ،در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد .در این جلسه به پرداخت به موقع زکات و خرج آن در همان منطقه تاکید شد وهمچنین مسئولین طرح زکات روستاها و شهر مشخص شدند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۳
بخشداری تسوج