بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۵

جلسه شورای آموزش و پرورش

جلسه شورای آموزش و پرورش در مهر ماه در بخش تسوج برگزار گردید.

 در این جلسه امام جمعه محترم تسوج حجت الاسلام بجانی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و فضایل و اعمال روز اول محرم و بیان اینکه در همه کارها باید رضایت الهی را کسب نماییم اگردر همه کارها شدند.

در ادامه اسکندری بخشدار تسوج با بیان اینکه با همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات را می توان حل نمود به تشکیل جلسات تخصصی با حضور مدیران مدارس جهت بررسی مسائل مدارس منطقه اشاره کرده وبه بیان نقطه نظارت کارشناسی و ارائه راه حل و پیشنهاد های سازنده در کنار انتقاد تاکید کرد .

و طهمورثی ریاست اداره ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت عباعبداله الحسین (ع)و عرض تسلیت جان باختگان حادثه مناء و شهادت سردار همدانی از مدافعان حرم گزارش از اقدامات انجام گرفته در خصوص ساماندهی نیروی انسانی ، جشن جوانه ها ، زنگ مهر ومقاومت و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و برگزاری جشن عاطفه ها و بیان اینکه مبلغ چهار میلیون ریال کمکهای جمع آوری شده در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت تقسیم شده را ارائه نمودند و در ادامه با بیان دستور جلسه در خصوص برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و دانش آموزان و انتخاب نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان مدارس در شورای آموزش و پرورش و دستور دوم جلسه در خصوص هیئت عزاداری دانش آموزی و عزاداری ایام محرم در مدارس وبرپایی زیارت عاشورا در مدارس در طول ایام دهه اول محرم و دستور بعدی جلسه در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی ودر خصوص دستور آخرجلسه در خصوص زنگ شروع و پایان مدارس مطالبی را بیان نمودند . در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه در خصوص موضوعات جلسه مطالبی را بیان نمودند .

در پایان جلسه از آقای احمد صدیقی خیر تسوجی ساکن تهران که توسط آقای شریفی مبلغ 150 میلیون ریال در سال 94 به مدارس منطقه تسوج کمک کرده بود تقدیر بعمل آمد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
بخشداری تسوج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی