بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

 

اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه تسوج با حضور خیرین برزگوار و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایشهای بین المللی مخابرات شهرستان ارومیه تشکیل گردید .

حجت الاسلام و المسلمین بجانی امام جمعه تسوج با تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش به جهت تمهید مقدمات برگزاری این جشنواره ُ در همه کارها در نظر گرفتن کسب رضایت الهی را به همه سفارش و توصیه نموده و گفت : همه کشور ها به دنبال توسعه دانایی محور و عقلانی هستند و مدارس از اسباب مورد نیاز برای رسیدن به آگاهی و عقلانیت می باشد .

بجانی خدمت به علم و آگاهی و بشریت را به عنوان صدقه جاوید ذکر نموده و کار و همت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را جزو کارهای خیر و نوعی جهاد ذکر کردند .

طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با تشریح نحوه شکل گیری برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در منطقه تسوج به وجود پتانسیل های بسیار قوی در شهرهای مختلف کشورمان از همشهری های منطقه برای ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی اشاره کرده و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را نماد احسان و نیکوکاری و افتخار جامعه اسلامی ذکر نمود . ایشان گفت :آموزش و پرورش به دنبال توسعه فرهنگ مشارکت مردمی است ،مردم ما و کسانی که برای مدارس وآموزش وپرورش سرمایه گذاری می نمایند اهمّیّت تعلیم فرزندان خودرا به خوبی درک کرده اند.

طهمورثی در برگزاری این جشنواره از مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی و غربی و خیرین بزرگوار و مسئولین محترم تقدیر و تشکر نمود .

 

در این جشنواره خیرین مدرسه ساز ساخت دو باب مدرسه ۶ کلاسه و ۳ کلاسه و تهیه تجهیزات و رفع برخی از نیاز های مدارس را تعهد نمودند .

در این مراسم گروه سرود مدرسه شهید امینی به اجرای سرود و یکی از دانش آموزان منطقه به اجرای دکلمه پرداختند .

در این جشنواره روشنی و وجدان پرست مشاورین مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی – مسئولین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان – کسایی و هیات همراه از مجمع خیرین استان و جمعی از مسئولین دو استان آذربایجان شرقی و غربی و منطقه تسوج حضور داشتند

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
بخشداری تسوج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی