بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین منطقه از جمله امام جمعه ، اسکندری بخشدار تسوج ، شورای شهر ، مدیران مدارس ، معاونین و مربیان پرورشی ، مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی هنری و تجلیل از برگزیدگان مسابقات سال قبل منطقه تسوج در فرهنگسرای شهرداری برگزار شد. .

طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با تقدیر و تشکر از حضور حماسی دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی ۲۲ بهمن ، سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن را گرامی داشته و به جایگاه و اهمیت معاونت پرورشی و تربیت بدنی پرداخته ، مهندسیپرورشی با کمک ظرفیت های موجود و با استفاده از تجارب و ارائه نقشه راهبردی با توجه به سند تحول بنیادین پرداخت .

طهمورثی برخی از فعالیت ها و عمکرد این منطقه در حوزه پرورشی و فرهنگی را تشریح نمود .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بجانی امام جمعه منطقه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، به توام بودن علم و عمل تاکید کرد .

وی گفت : ما باید خود را در مسیر پرورش الهی قرار دهیم تا به خوشبختی نائل شویم و علم و تقوا باید همراه هم باشند و آموزش و معاونت پرورشی مکمل هم هستند .

علمی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش تسوج به جهت برگزاری مراسم فوق ، آنرا در جهت تشویق و تکریم دانش آموزان بسیار با اهمیت خواند .

ایشان در بحث توانمندی مربیان و معاونین پرورشی ، به آراستکی باطنی و ظاهری معلم اشاره کرده و برنامه ریزی را مهم ترین رکن برشمردند .

طاهر علمی با اشاره به مباحث تربیتی گفت : ارتباط بین دانش آموزان و معلم می تواند جامعه سالم را رقم بزند و عقل و علم و تربیت سه مقوله مکمل یکدیگرند و تربیت اسلامی موقعی است که فطرت و سرشت انسانها را کشف نمائیم .

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و نهج البلاغه را زمینه ساز شکوفائی استعداد های دانش آموزان دانست .

در این مراسم دانش آموزان به اجرای سرود پرداخته و در خاتمه از ۱۲۰ نفر دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
بخشداری تسوج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی