بخشداری تسوج

بخشداری تسوج

دریافت کد اوقات شرعی

دیکشنری

نشست صمیمی با حضور فرماندار، نماینده شهرستان،امام جمعه،بخشدار و روسای ادارات شهرستان و بخش و تعدادی از معتمدین شهر در سالن اجتماعات بخشداری تشکیل گردید.

در این نشست ابتدا بخشدار ضمن خیر مقدم گویی از مشارکت پرشور مردم شریف منطقه در مراسمات و راهپیماییها و حماسه سیاسی- اجتماعی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکر و آن را نشان از بینش بالای شناختی مردم ولایتمدار منطقه اعلام نمود.ایشان از مسئولین شهرستانی خواستار توجه بیشتر در جهت توسعه و آبادانی منطقه شدند. سپس امام جمعه طی سخنانی به مباحثی در زمینه مدیریت اسلامی و تفاوت آن با مدیریت غربی پرداخته و به صفاتی از مدیر جامعه اسلامی از جمله خودداری از فردگرایی و توجه به موازین دینی و اسلامی اشاره نمودند. در ادامه نماینده شورای شهر و تعدادی از معتمدین پاره ای از مشکلات شهر از جمله تکمیل پروژه مسکن مهر ، تامین روشنایی برخی نقاط جاده اصلی ، تعیین و تکلیف وضعیت پادگان، شهرک صنعتی جاده شبستر تسوج سلماس را بیان کردند.

اقای کاشانی فرماندار محترم با تشکر از حضور و همراهی مردم منطقه در مناسبتها و کمک به دولت تدبیر و امید به اقدامات این دولت در شهرستان و بخش اشاره و توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات مطرح نمودند و در ادامه در خصوص رتبه اولی بودن در حجم واحدهای تولیدی ،رتبه سومی استان در تعداد پروانه های صادره و رتبه اول در تنوع تولید شهرستان در استان اشاره و اظهار نمودند مهمترین دستاورد برجام فراهم کردن زمینه برای همکاری با کشورهای خارجی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در داخل ایران دانست، همچنین ایشان در خصوص انتقال تکنولوزی پس از برجام ، گسترش فناوریهای جدید،گشایش حاصله در عرصه بین المللی و سرمایه گذاری بیش از 4/5 میلیارد دلاری اشاره و در خصوص اقدامات انجام یافته در سه سال اخیر در بخش از جمله استقرار ادارات و نمایندگیهای تامین اجتماعی ، ثبت احوال، ثبت اسناد، بیمه سلامت پرداختند و دستوراتی را به ادارات ذیربط جهت حل مشکلات مطرح نمودند.

در ادامه خانم دکتر آقاپور نماینده شهرستان ضمن تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم باید فراهم شود اظهار داشت رضایتمندی مردم خواسته همه مسئولین و دولتمردان نظام است ، ایشان در خصوص اقدامات انجام یافته از جمله تسریع در احداث بزرگراه شبستر - تسوج - سلماس مطالبی ارائه و از مسئولین ادارات خواستار پیگیری مسائل و مشکلات منطقه شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۳
بخشداری تسوج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی